Taśma papierowa czy foliowa - usprawnij pakowanie w firmie

Dobra taśma do pakowania musi być nie tylko wytrzymała, ale też odpowiednio reklamować jej właściciela. W tym wypadku są dwie opcje. Taśma foliowa powoli odchodzi do lamusa, więc pozostaje jeszcze papier. Współcześni właściciele firm coraz częściej decydują się na taśmę z papieru, bo daje im więcej możliwości, choć folia też nie jest złym wyborem. Na którą więc taśmę lepiej się zdecydować? Na której z nich najlepiej będzie wyglądało Twoje logo? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego!

Taśma do pakowania. Którą wybrać?

Dla wielu osób idealna będzie taśma foliowa do pakowania. Wykorzystuje się ją w zarówno tradycyjnym pakowaniu przesyłek, jak i do skutecznego ich zabezpieczania, czy wzmacniania zapakowanych towarów. Taśmy foliowe do pakowania są również doskonałym nośnikiem informacyjnym dla osób trzecich. Można śmiało powiedzieć, że foliowe taśmy do pakowania cechuje uniwersalność. Dlaczego zatem coraz częściej spotykana jest taśma papierowa?

Papierowe taśmy cieszą się sporą popularnością głównie ze względu na jakość i wytrzymałość. Trzeba wziąć również pod uwagę kwestie ekologiczne. W końcu firmy, które na co dzień wysyłają setki paczek, taśma papierowa staje się rozwiązaniem wręcz obowiązkowym. Wbrew pozorom taśmę z papieru cechuje solidność. Z tego powodu warto poznać jej największe zalety, bo nie dla każdego może to być oczywiste.

Papierowa taśma do pakowania wykonuje się ze specjalnego papieru, który poddaje się specjalistycznej obróbce z wykorzystaniem najnowszych technologii. Dzięki temu papier staje się wyjątkowo mocny, a jednocześnie nie traci swoich tradycyjnych walorów, czyli łatwości w użytkowaniu. Tego rodzaju papierowe taśmy dostępne są również z dodatkowymi funkcjami – doskonale sprawdzają w takim pakowaniu przesyłek, gdzie zwykła taśma pakowa często zawodzi. O czym jeszcze powinieneś wiedzieć?

Taśma z logo firmy — na jaką postawić?

Dobre taśmy z logiem firmy to przede wszystkim foliowe oraz ich papierowe odpowiedniki. Wszystko zależy od Twoich preferencji, jednak z racji na wcześniej wspomniane atuty, lepiej jest wybrać papier niż folię. Papierowa taśma z logiem firmy nie tylko solidnie zabezpieczy pakunek, ale również dzięki niej będziesz mógł zareklamować swoją działalność.

A dzięki odpowiedniej obróbce papieru, cała identyfikacja wizualna pozostanie w nienaruszonym stanie. Papierowa taśma z logo firmy może być też bezproblemowo poddana recyklingowi. Trzeba śmiało powiedzieć, że ekologiczny i mądry przedsiębiorca zdecyduje się na papier, ale decyzja należy do Ciebie.

Brak komentarzy